perjantai 17. elokuuta 2012

Korjaamotoimintaprosessi juliste

HUOM!!! Juliste pitäisi käsittää huumorilla eikä kenenkään pitäisi luokkaantua.

Vaihe 1. Huollon ajanvaraus puhelimitse, tietokoneella tai menemällä korjaamolle.
Vaihe 2. Esivalmistelu, eli haetaan osat ja mahdolliset työkalut etukäteen mitä tullaan tarvitsemaan.
Vaihe 3. Tilatun työn vastaanotto. Asiakas tuo auton korjaamolle, antaa auton avaimet korjaamon henkilökunnalle ja kertoo mitä autolle tulisi tehdä tai mitä autossa on vikana.
Vaihe 4. Tilatun työn tekeminen. Asentaja korjaa ja huoltaa auton.
Vaihe 5. Työn laskutus. Katsotaan esim. autodatasta työn ohjeaika ja laskutetaan sen mukaan.
Vaihe 6. Työn luovutus. Asentaja luovuttaa auton asiakkaalle.
Vaihe 7. Toiminnan asiakastyytyväisyys. Asiakkaalle lähetetän esim tekstiviestillä asiakaskyselyn jonka perusteella korjaamon toimintaa koitetaan parantaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti